Buzzador

Nu är de inte mycke kvar av hemtentan som behöver göras innan jag är klar. Har tänkt att försöka göra de mesta klart idag så är man ledig hela nästa vecka (förutom imorrn förmiddag)!!

Och som jag har berättat förut så är jag medlem i Buzzador. Som är helt gratis och man förbinder sig inte till någonting, du får erbjudanden att prova olika produkter och det enda du behöver göra är att dela vidare till dina kompisar om produkten och sen berätta vad du och dina kompisar tyckte.

Har fått ett erbjudande på lovefilm att hyra filmer och tvspel gratis i två månader, hur många man vill. Är du sugen att testa så hör bara av dig (mina vänner)!

Om du vill bli medlem på buzzador, klicka här.


Har fortfarande ingen aning, åh varför kan ja aldrig bestämma mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0