Buzzador

Jag är ju medlem på en hemsida som heter Buzzador, om någon vill veta mer eller också bli medlem och få testa prover som jag gratis så skriv eran mejl så får ni ett sen av mig med mer information!

Jag har fått hem tandkräm den här gången, Pepsodent White Now. Så nu ska jag dela ut prover till några vänner och kolla om de blir nå resultat med vitare tänder! Egentligen ska man testa i en månad, men eftersom att jag fick det när de var mindre tid kvar (innan man ska vara klar) så får det bli ungefär 3 veckor.

Såhär står det om produkten "Den första och enda tandkrämen som ger vitare tänder efter bara en borstning. Det beror på Blue Covarine, ett blått pigment som döljer det gula på tänderna och skapar en omedelbar whitening-effekt. Tandkrämen ger dig dessutom gradvis vitare tänder allteftersom du använder den."




Så passar ju utmärkt nu när jag ska fara till Umeå också!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

vii måste ses, du sa ju de sist du var hemma ;)

2011-05-05 @ 23:42:44
URL: http://madeleeinep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0