Åh vad jag älskar regn!

Äre inte typiskt så sääg! Just när jag å Kattis bestämde oss för att fara hem å jag tänkte ta en sväng (och stor omväg) till ok för att hämta ut ett paket, ja då skare börja regna. Och för att straffa mig ännu mer så skare spöregna hela vägen hem när jag har min dator med mig och allt! Så nu ligger jag under täcket å har hett alla kläder på torkning.



Paketet som jag hämtade ut är egentligen mammas och kommer ifrån Yves Rocher, men ska kolla om ja vill ha nått. Fick ett sms av dom för ett tag sen och fattade först ingenting förnst mamma berättar att hon registrerade mig hos dom för att få nå erbjudande för nya kunder, haha tack för att du frågar maammi!

Nu ska jag snart iväg igen och träffa två stycken i klassen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0