23e maj

Nu är jag hemma i skeå igen, har ju vart i sundsvall i helgen hos Dennis och igår till idag sov ja i umeå eftersom att min syrra hade dansuppvisning igårkväll!

Känns så tråkigt att vara tillbaka här å tillbaka till verkligheten, vill egentligen inget hellre än att fara till sundsvall igen!! Men på onsdag äre bara en vecka kvar tills vi slutar skolan å får sommarlov i alla fall. Då på torsdagen kommer min syrra hit i två nätter!


chokladpudding å hallonsylt i, mmmm!! den ja å sara gjorde

Ska nog gå och lägga mig snart för min mage mår inte bra just nu haha. Idag på dagen så blev jag å sara sugen på att göra en tårta, som blev riktigt god och sen nu när jag kom till skeå så blev ja bjuden på mer tårta eftersom att Besarta i min korridor fyller 20 idag, grattis!!


Kommentarer
Postat av: magda

´ÅÅÅÅ VEM GJORDE DEN?:]

2011-05-24 @ 11:01:59
URL: http://taherii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0