3e mars

Sista dagen på praktiken hade ja idag, blandade känslor! Tänk att de redan gått fyra veckor.

Kommer bli riktigt skönt att slippa stiga upp tidigt då ingen människa egentligen borde va vaken haha. och jo ja vet att ja kommer behöva göra de resten av mitt liv när jag är klar, men en sak i taget och man passa på att njuta.

De dåliga är ju såklart att ja måste tillbaka till skolan, sitta still en hel dag och lyssna på föreläsningar osv.

Idag och ikväll har ja tänkt njuta av att vara helt fri från plugg, känns att de behövs ibland!



Juste ja var ju och såg en höftprotes operation igår, eftersom att det var första gången jag såg en operation så var allting intressant även fast jag inte kunde se precis allt dom gjorde. Men om jag ska se nån mer gång så blire nog en knäprotes eller liknande där man ser bättre, för dom skär in hyffsat djupt och man får inte böja sig fram så man ser bra (de måste vara sterilt, finns en gräns där bara dom sterila får va).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0