2a mars

Godmorgon!

Vaknade för någon timme sen men eftersom jag bara kan ställa ett larm (brukar ha 7, 6 st på mobilen) så vågade jag inte somna om.




Får börja nio istället för kvart i sju idag, eftersom jag ska få följa med när en patient ska opereras, ska även troligast få sätta kateter (ifall patienten går med på det)!

Förra helgen for jag ju på bio i fredags och på lördagskvällen drog jag till jenny som bor väldigt nära mig, hon hade födelsedagsfest hemma i hennes föräldrars hus och de var väldigt trevligt å kul! =) Jag och några kompisar köpte en present gemensamt, presentkort på nefertiti till henne.



Kommentarer
Postat av: Daisy

Jag tror nog jag missade en ledtråd. Varför kunde du bara ställa ett larm?

2011-03-03 @ 10:40:36
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0