18e mars

Vaknade ovanligt tidigt imorse, halv åtta och jag steg upp då! Men var nog för att ja sov me syrran å hon skulle till skolan, men lär väl bli trött vid 3-5 istället haha. Men man slipper då i alla fall frysa när man sover me henne!

Har nyss käkat och innan de för ja me brorsan för att kolla på en mobil, men bestämde mig att beställa från internet istället eftersom att det blev mycke billigare. Visar senare vilken jag menar. For även förbi våran kusin en snabbis och kollade på en soffa.

Ska försöka plugga nu ett tag och sen ska jag fara till jenny. Ikväll firar Hanna sin födelsedag så blir att fara dit, gäller ju bara att tänka ut vad man ska ha på siig.
Den låten skulle vunnit!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0