14e mars

Åh jag vill också vara ute i det fina vädret! Har endast vari ute en gång sen i torsdags, å de var igårkväll då ja for en snabbis till ica mest bara för att ja behövde snus men var skönt med lite frisk luft och även att röra på sig. Men jag kände och vet själv att om jag ska bli någorlunda frisk så måste jag sköta mig, och låta den mesta energi gå åt till att bli frisk. Är liite mer än less nu bara.



trött, osminkad å leess!

Har i alla fall skickat in uppgiften igår och tänkte gå igenom några andra nu så länge jag orkar. Hoppas det är bra med er andra, och ut och njut i de fina vädret!!

Kommentarer
Postat av: magda,

sv: hemmaaa :D

söta bilder btw! :)

2011-03-14 @ 09:24:02
URL: http://taherii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0