3e juli

Sitter just nu i min säng och försöker varva ner från jobbet, vars så stressigt just i slutet. Måste ju försöka lägga mig snart också eftersom ja ska upp tomorrow! I bakgrunden hörs "the big 4" livespelning på svtplay (Anthrax,Megadeth,Slayers och Metallica), egentligen inget ja lyssnar mycke på (förutom metallica) men tycker att de mesta blir myycke bättre live!

Innan ja for till jobbet så for jag till Emma, tänkte sitta ute i solen men de blåste nå jävulskt så vi satt inne men lika bra gick de!

Åh det är så jobbigt, jag vill skriva ut allt ja tänker, tycker å känner här men jag vill samtidigt inte att vem som helst/alla ska kunna läsa det. Sen vet jag ju att man inte borde/ska lämna ut allting heller men det gör jag inte å jag skulle aldrig göra de heller.Och i vanliga fall är jag inte den som berättar allt för alla, om ens nån(mer privata/ jobbiga saker). Jag håller de mesta inne för mig själv om de inte är nått som rör nån/den personen och vill verkligen inte framstå som en sån person som skriiker efter uppmärksamhet, dom vill ja hålla mig låångt ifrån (men man är ju olika, vissa ööver gränsen enligt mig)!! Men samtidigt så äre här ju en blogg, min blogg, å inte min mun om ni förstår. Fårse hur ja gör/de blir, känner mig så trött i huvvet så vet knappt va ja skriver haha.



Ska nog lägga mig under täcket å lyssna på musik en stund innan jag ska sova!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0