Drömmar

Jag hatar när man drömmer och inte förstår varför, ja skulle vilja ha en bok eller något där de står vad drömmar betyder! Internet litar ja egentligen inte på så mycket.

Drömde först om att jag var tvungen att hitta en julklapp som jag hade fått av mammas kompis (hon gick bort för några månader sen), men har inte träffat henne på flera år.

Sen drömde jag även att jag spillde vatten över sängen å sen började de forsa vatten ur sängen å ner på golvet, det blev 2-3 meter djupt på vissa ställen av golvet å jag var så rädd att mamma skulle komma hem å se de här.



Tolkning! (från internet)

Översvämning - "den sortens drömmar är en varningssignal och betyder ofta att vår inre harmoni är bryten och att det är något i vårt undermedvetna som hotar att ta över vår personlighet"

Du letar - "du saknar riktning i ditt liv och det kanske är dags att rannsaka dig själv och ta reda på vem du är och vad du vill ha ut av ditt liv."


Hur mycke tolkningarna stämmer har jag ingen aning om men.



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tackar! Jag hoppas då verkligen att jag klarar det men nu har jag ju syster på sidan så vi kan nog tillsammans klara det haha.



Hur är det med dig då? När kommer du till umeå nästa gång? Saknar ju lilla du.

2011-01-12 @ 16:12:43
URL: http://thisispernilla.blogg.se/
Postat av: Jonelida

Nice site, welcome to my

2011-06-06 @ 13:20:28
URL: http://jonelida.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0