Niight

Nu funkar internet som det ska iaf! Har ganska nyss kommit hem från jobbet och de har vart rätt lugnt, hoppas de fortsätter så imorrn!

Nu har jag endast den här veckan kvar och sen har jag jobbat klart för i sommar, tiden har bara ruusat iväg men kul hare varit och trivts har jag verkligen gjort!!


Boort me allt regn å rusk nu å fram me soolen!

En sak ja kan hatar å blir en obehaglig känsla av är när någon ropar ens namn eller "hallå" och så vänder man sig eller liknande å frågar vad dom vill, å sen visare sig att dom inte menade mig och kollar på en som att man vore dum i huvet haha. Eller ännu värre, att man är med någon på tex stan å sen tar man fel person och börjar prata med den ganska länge innan man upptäcker att de är fel person haha.

Nä nu trorja att ja ska hoppa i säng, blir massa skrivtrams haha. Goodnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0