Gårdagen

Igår när jag just hade kommit in på gården så kom jenny igen (utan att vi pratat nått om de), perfekt tajming haha! Var ju tvungen att städa så inte mamma å pappa skulle få en chock och fick hjälp av henne, taack så mycke jennyy!

Senare när vi hade skjutsat hennes syrra till obbola så stannade vi vid skolan å åkte lite "snurrgungedäck", haha vet inte namnet men den här under.



Å sen for vi till gravarna på sanda, de är så himla fint å mysigt där!



Direkt när jag såg de här trädet så tänkte jag på trädet i pocahontas, och de är samma (tror jag). De här är ett silver pilgrimsträd.



Resten av kvällen spenderades här hemma å ja märkte att ja var lite trött haha, dom andra gjorde nog också de!

Nu ska ja hjälpa mammi med å storstäda i huset inför pappas 50årsdag på lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0