18e april

Hej! Sitter just nu vid min brorsas dator, måste passa på medans han är borta ;) haha. Tänkte kolla om man kan se streamade föreläsningar på den eftersom de varken går på min eller hans bärbara dator.

Ganska skönt att vara helt ensam hemma för en stund, han lär vara borta ett tag, mamma å pappa jobbar och min syrra är på paradisbadet hela dan!

Under den lilla tiden jag hunnit vara här i umeå så hare väl egentligen inte hänt så mycket, var med Sara igår på stan (köpte ett par skor å ett linne bla, visar senare) å sen for vi hem till henne å satt på hennes balkong och ikväll ska jag träffa Emma. Ska även ev bleka tänderna i veckan, nått prov som pappa fått hem. Men man kan aldrig vara säker för han säger alltid att så fort jag slutat snusa så ska jag få bleka tänderna hos han haha.

Som nåra av er redan vet så förlorade Skeå mot färjestad i SM-finalen, men jag tycker ändå att de var BRA gjort av skellefteå aik att dom kom så långt!


SJ hos SJ, förra sommarn



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0