11e april

Var på skolan med min grupp idag på förmiddan och efter de for ja me jenny å ulrika till stan å käka, blev att gå på stan en liten stund för mig me efter men hittade inget förutom mat haha. Nu har vi bara skola på torsdag och sen är vi lediga ändå till tentan den 28e april, hur positivt de är vet jag inte riktigt eftersom ja inte kan göra va ja vill på dagarna men.

Självklart så hade strömmet gått vid middagstid när ja tänkte börja me maten, men som tur var så behövde ja inte vänta så länge. Hörde på nyheterna att sjukhuset här i skellefteå var utan ström i 40 minuter! Och fick även veta att min hyra ska höjas igen, perfekt jag som jobbar såå mycket.


Kommentarer
Postat av: pernilla

Ja, skumt det där. Bilderna kom upp nu såg jag o hoppas dom tänker stanna där haha.

2011-04-13 @ 00:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0