11 September

Idag var de ju loppis här på våran gata, kan ju säga att de kom fler än ja trodde men alla köpte ju dock inte haha. Men jag tycker ändå att de är en kul grej bara, är ju en gata som många går igenom när dom ska till/ från stan så.

Vårat bord.
 

Två av borden som stod på gatan, de till vänster sysn inte så mycke. (var totalt kanske 7 bord).


Jessica å Jenny kom förbi!


Haha en helt annan bild, mamma å grisen delar på ett godissnöre ;)


Tog inte med mig datorn så sitter just nu vid pappas, och som vanligt kollar jag igenom alla gamla bilder å kan inte låta bli att skratta när jag ser varenda!

2006


Lyssnar även på gamla låtar, tänker på mig, sandra å jennilie när jag hör "Jamelia- Superstar"!



Kommentarer
Postat av: Jennilie

Haha minns när vi tog den bilden! Samma dag som vi var i södervik! :D

2010-09-11 @ 19:37:24
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0