Kroppen behöver riktig avslappning

Hej nu är jag tillbaka i skeå, kom hem igårkväll men var för trött för att ens starta datorn.

Lördagkvällen var jag me Karin, for först till hennes brorsa å sjöng singstar sen cyklade vi vidare hem till henne. Såg bland annat "Kvarteret Skatan", förstår inte hur jag kunnat missa de haha rekommenderas!

Igår for jag å Karin till Iksu Spa, pappa hade vunnit 2 gratisbiljetter. De var underbart, hela kroppen blev avslappnad å sånt borde man verkligen göra oftare! De fanns b.l.a bubbelpool, simbassäng, riktigt sköna stolar man nästan somnade i.





Nu ska jag snart gå till köket å göra nån mat, börjar klockan 1 idag men har bara en lektion som tur är. Men ser fram emot lektionen L‐ABCDE (Livsfarligt läge, Fri luftväg, Andning, Cirkulation & blödning, Medvetande och Exponering).


Kommentarer
Postat av: Hanna

naaw, så himla skönt det såg ut! :)

2010-09-13 @ 22:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0