Ibland är man efterklok


Jag och sara när hon fyllde 20.

Åh ibland kan man ångra sig så mycke i efterhand och göra vad som helst för att spola tillbaka tiden haha. Skulle fara å se bio ikväll me sara, "I rymden finns inga känslor" och jag tänkte att de blir ju aldrig fullt i en salong så ja orkar inte boka. Meen vad ser jag nu, joo de finns bara 7 platser kvar och ingen är bredvid den andra kuuul.

Får se om de går nån annan bra film ikväll, annars får vi se vad som händer i våra länder!

Annars idag har jag varit förbi Karin ett tag å sen mest tagit de lugnt.




Kommentarer
Postat av: natella

fin blogg! :D

2010-10-03 @ 11:48:19
URL: http://natella.blogg.se/
Postat av: Anonym

fiiiiiin

2010-10-07 @ 20:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0