Tisdagkväll till nu

Sitter just nu i min brorsas rum och dricker nypressad morots/äppel juice, och Jennilie har just farit in mot stan, men hon kommer tillbaka om ett tag. Ska passa på och plugga lite nu snart. Men tänkte berätta lite kort först vad jag har gjort!

I tisdags kom jag fram till umeå vid 6 tiden och tog det bara mest lugnt på kvällen, hann vara med Jenny ett litet tag.

Igår (onsdag) kom Jennilie hit vid halv 7 på morgonen (eftersom att hon sov hos sin pappa och han börjar 7), men vi gick å la oss direkt och sov nån timme.


Haha söta grisar ja fick av Jennilie, salt å peppar ;)

Sen for vi in mot stan, å mötte Hanna ett tag.

Jennilie! (dom här två bilderna är lånade av Jennilie)

Jag å Jennilies provade plagg haha.


Jag köpte bland annat en klänning och en underkjol.




blev lite konstig färg men.

När klockan var runt ett så drog jag hem från stan, och vid 3 tiden så gick jag och Karin till ersboda för att hämta hennes mammas bil.

Runt middagstid kom Jenny och hämtade mig, vi käkade och sen for vi till hagaskolan eftersom att dom hade temavecka (plantskolan) och min syrra skulle ha modevisning. Resten av kvällen spenderade jag me plugg och syrran.

Idag kom Jennilie samma tid på morgonen som igår, så vi har sovit ett tag och sen bara tjollrat på.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0