Bilder från igår

Tänkte lägga ut några bilder sen igårkväll.


Från början satt vi här och bara snacka å hade kul.

Me

Sen flyttade vi till sofforna, Annorna

Maria och Malin

Hanna å Kattis

Sebbe, Therese, Natalie och Kristina


Sen gick vi ut och gjorde en stafett, man skulle ha galgen mellan benen och låta som en moped.


När vi gick in igen så gjorde vi en annan lek där de fanns massa lappar med meningar, och den man trodde meningen stämde bäst på skulle man ge lappen till. Tex. "den som är mest svartsjuk" eller "dåligt lokalsinne" (den sista fick jag bla haha)



Sen drog vi ut till station 8, och tog med kameran in.
Anna

Malin och Anna

Petra å Kattis

Therese å Kattis

Kattis å Natalie

Slutar med en bild på mig å Kattis, jag bjuder på mitt face (vet inte vad ja gör, men nått konstigt ;P )


Nu ska jag lägga mig i sängen å se nån film, orkar nog inge annat ikväll!


Kommentarer
Postat av: magdalena

hahah,nej vi var vid grubbe nån stans jenny visade oss :)

2010-05-16 @ 18:19:19
URL: http://taherii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0