Ser verkligen fram emot den helgen



Kom hem för någon timme sen från universitetet skönt att de var på svenska, å idag lyssnade ja precis hela dan! Har bland annat fått lärt mig varför vi får ont i huvet och/eller öronen när vi flyger (mer än bara trycket) å djur som har spillning helt utan bakterier haha.

Nä men idag gick vi igenom matspjälkningskanalen å de var riktigt intressant å kul!

Har även fått veta när jag börjar i sommar, å ska fara å hämta mitt schema i slutet av maj när ja ändå ska med klassen till Umeå och dissekera. Den helgen är de även morsdag så tänkte hitta på nått me mamma och de bästa med den helgen är att Jennilie är i Umeå då!!

Förresten hörde igår på nyheterna att ungefär 500 personer i Sverige har smittats av hiv förra året, PÅ ETT ÅR! Riktigt hemskt, för de första måste man ju vara försiktig MEN dom har ju även skyldighet till att berätta. Ifs syns de inge symtom alltid förens efter flera, men kan tänka mig att många som smittar är väl medvetna om de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0