Bilder från promenaden

Så nu har jag kommit hem, härligt å rensa sina tankar. Tog massa fina bilder me (tyvärr från mobilen), vissa delar av den här vägen runt broarna har jag aldrig gått förr.


Här är massa gamla hus som dom använde förr när dom skulle resa långt, då sov dom över här på natten.

Som ni ser så har dom låtit allting varit, alla saker är kvar.

Riktigt mysigt på sommarn å sitta här å fika.

Var bara tvungen att ta kort på de här huset, lite speciellt men snyggt!

Nästa gång ska jag gå strandpromenaden!



Kommentarer
Postat av: Elin

Ah, jag har gått förbi dom där gamla husen :) skulle dock inte vilja gå där själv en mörk natt.

2010-05-08 @ 19:21:49
URL: http://fortuneandfame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0