Tillbaka till Skellefteå snart

Sitter på mitt rum just nu å ska snart käka en tidig middag, far tillbaka till Skellefteå kvart över sex. Idag har jag vaknat själv hos Mona, lite ensamt men njöt av att kunna sova ut till skillnad för vissa andra haha ;)

Sen har jag hunnit jobba några timmar idag på den nya avdelningen (korttidsboende), de är ju alltid bra att få in en fot där. Nu resten av tiden i Umeå ska jag bara ta det lugnt.

Jag trodde att nu när datorn funkar igen så skulle jag sitta här flera timmar i sträck men så kommer de inte bli, känns nästan tvärtom, att jag redan är less efter en halvtimme. Vet inte varför, men lär väl bli som vanligt igen efter några dar!

Och förresten kommer inte att ta med datorn till skellefteå så blir ingen uppdatering förnst onsdag då jag kommer tillbaka till Umeå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0