Smart å glömma kortet hemma!



Har nyss pratat med Jennilie i telefon och innan dess har jag vart på stan. Tänkte ju shoppa lite men insåg när ja var påväg till kassan att ja hade glömt kortet hemma och hade bara 100 spänn haha, orkade inte fara hem å tillbaka så kom bara hem me frukt till ikväll.

Har blivit bjuden på middag ikväll hos Kattis å ja har köpt frukt å grädde till efterrätt!



Igår gjorde jag ju den stora (och värsta) tentan, gick faktiskt bättre än duggan som de känns nu men man vet ju aldrig. Resultatet kommer om ungefär tre veckor, så de är ett tag dit.

På kvällen tog jag de bara lugnt å såg filmen "Remember the titans", rekommenderar den starkt!
Käkade räkor till, mumma!



Nu ska jag gå å tvätta å städa undan så att de är klart innan ja far till Umeå för sommarn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0