Nåra dagar bakåt till idag

Var ett tag sen sist, men har antingen haft fullt upp eller så har jag legat å vilat pga förkylningen.

I måndags sov jag i stort sett efter 4 när ja hade kommit hem från jobbet.

I tisdags var jag ledig så blev en heldag + natt med jenny. Hon har ganska nyss kommit hem från Österrike så blev mycke prat om de å en promenad. Vi for även en runda me inlines, haha inga kommentarer om hur de gick när man aldrig har åkt de sen man var liten!



Senare på kvällen for vi och hyrde 3 filmer men hann bara se en, vi vart så trötta o de var ganska sent, sov hos Jenny. Vi såg filmen Soraya M som jag har sett tidigare, men lika bra å gripande som förr!

Älskar hennes hår! (vet inte om de är hennes riktiga, men ser ut som de)


Den enda bilden som finns kvar av den riktigt Soraya, den Soraya som filmen är baserad på.


Idag vaknade vi ganska sent så vi låg mest ute på deras gård o solade innan jag for till jobbet. När jag vakna imorse så hade ja ingen röst eller ibland kom de ut vissa ord i olika tonfall, precis som att ja hade kommit i målbrottet haha!

Just nu har jag en ansiktsmask på mig, ska snart krypa ner i sängs å se nån fim!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0