Igår

Har nyss vart på vårdcentralen å kollat upp nå utslag som alla i familjen har förutom min brorsa, men nej då säger dom självklart endast de man redan vet som att de kan vara parfymerad tvättmedel, duschkräm osv. Men om man inte bytt tvättmedel på flera år hur kan då helt plötsligt 4 stycken reagera samtidigt på de? :S

Jaja jag måste skynda mig för Emma är påväg hit och vi ska dra till hennes stuga å tare lugnt! Lägger ut några bilder sen igår!



Min kusin Johannes å min brorsa Jonathan, haha dom ser ju glada ut ;P



Kommentarer
Postat av: magda..<3

vem är fotografen magda bättre kan ni magda jag hör er inte magda åh magda!!

2010-06-11 @ 22:32:33
URL: http://taherii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0