Hemma i Umeå för sommarn!

Har nyss kommit in i huset här i Umeå, Wonderfully! Ikväll ska jag fara förbi flurken och hälsa på Jennilie innan hon far ner till skåne igen, sen blire nog bara att ta de lugnt eftersom att ja jobbar imorrn.

Fick hjälp at Kattis imorse/idag att dammsuga, dammtorka, moppa golvet, renbädda och städa undan allting. Och sen följde hon även mig till busstation och hjälpte mig att bära packningen, TACK skulle inte ha klarat de själv haha!

Nu ska ja sätta mig och göra en utvärdering av kursen anatomi och fysiologi och sen väntar ja samtidigt på maten, sviin hungrig!

Här är förresten bilder på grisen vi fick dissekera!



Har tagit bilderna från Rimma i klassen


Kommentarer
Postat av: Jennilie

Verkligen!

2010-06-09 @ 17:24:03
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0