Varför inbillar man sig alltid saker när man vet att de inte är nått?


Här ser ni en bild på hur kort mitt hår är nu, men bra nog inte slitet längre!


Osminkad

Måste bara berätta om igår när jag och min syrra sov ensam här hemma, våran hemtelefon funkar inte och har inte gjort de på ungefär 2 veckor. Sen helt plötsligt runt 12 så ringer en av telefonerna som är på mellanvåningen, så jag sprang ner men de var ingen i luren för telefonen funkar ju inte.
Åh hatar sånt där för jag inbillar mig alltid saker och att min syrra är lika rädd gör ju inte saken bättre haha.

Nä nu ska jag och syrran se en film, sen ska jag sova!


Kommentarer
Postat av: Jennilie

SDka försöka komma ihåg å hälsa honom det =)

2010-07-31 @ 17:12:54
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0