Ny mobil!

Åh äntligen har jag skaffat en ny mobil, min förra har jag ju tappat i "vätska" minst 3 ggr så täckningen var inte den bästa och den stängdes av hela tiden. Köpte inte en så dyr mobil ifall man lessnar (de är touch) eller om den går sönder.

Så smsa ditt nummer, dem flesta är borta! (har samma nr)



I lördags pluggade jag, köpte mobilen och sen var jag med Mona till söndag.

söndagen fyllde min brorsa 19 år så vi for till sillviken över hela dagen, synd att de var dåligt väder. Men de var trevligt och roligt ändå!

Idag har jag jobbat till fyra och snart ska jag he på en ansiktsmask och när min syrra kommer hem från träningen (hon ska vara här hemma igår till onsdag) ska vi se nån film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0