Dagarna som gått

Några dar sen ja skrev men har haft fullt upp på fritiden och har börjat jobba 100 % på jobbet så blir inte så mycke tid över. Känner mig stressad inför tentan, ungefär en månad kvar bara och jag har inte kommit långt!



I måndags åt jag ju surströmming me Jenny, blev sugen nu igen haha.

I tisdags var jag ledig och försökte plugga på dagen och sen kvällen spenderades med Jenny.
Igår
jobbade jag till fem så tog de lugnt här hemma under kvällen och eftersom att mamma och pappa kommer hem idag över dagen så var ja tvungen att städa en massa, vattna blommorna osv.

Förresten har hunnit haft mina 2 namnsdagar också, Sara och Johanna ;)

Nu ska jag ta nått å äta å sen bege mig till jobbet, synd att jag jobbar hela dan/kvällen just när mamma och pappa kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0