Min Nyår 09/10

Har inte haft så bra uppdatering de sista dagarna eller inget alls men min dator är så seg på att ladda upp bilder och sen så har Jennilie varit här i tre nätter, så måste passa på att umgås medans hon nu är här!

Men jag tänkte lägga ut några bilder sen Nyår.


Först så lagade vi mat och åt hos Karin, här är alla som åt + Hikmet.

Jag och Jossan.

Jenny och Sara.

Senare på kvällen så kom de mer folk!


Nice pose!

Självklart dansade vi dansen som alltid dansades i Turkiet!

Och sen shakade vi!

Senare närmare 12 slaget gick vi ut och smällde (mina) smällare.


Ganska direkt efter det fick några av oss skjuts av Karins mamma och Janne in till stan för att se fyrverkerierna och efter det drog jag hem eftersom att jag skulle upp 6 dagen därpå och jobba.

Men hade hur som helst en underbar Nyår!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0