En heldag me Madeleine, det gillas

Idag när jag just kom ut från ytterdörren på jobbet stog Madde så sött där och frös, haha jag som hade segat mig på jobbet eftersom att jag inte ville ut i kylan.

Har varit med henne från ett tills ganska nyss, känns att det behövs en längre stund när man inte träffas så ofta. Vi har bland annat farit till Östra och hämtat ut betygen från praktikerna, hon har betalt för sin kurs på Komvux, snackat, farit förbi arbetsförmedlingen och snackat igen.







Har lite tråkigt just nu haha!
Ska snart sätta in en hårinpackning i håret och låta det vara kvar till imorrn, det behövs verkligen för mitt hår.









Kommentarer
Postat av: madeleine

tyck om du<3

2010-01-15 @ 23:39:33
URL: http://madeleeinep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0