Grattis Jenny

Kom hem från Umeå idag vid 6 ungefär, nu ikväll har jag bara tagit de lugnt och lär bli de resten av kvällen med. Förut idag har jag varit på stan med mamma, köpte bara lite småsaker och sen for vi förbi apoteket som bjöd på semlor och kaffe.

Igår fyllde ju Jenny 19 år, Grattis. Så direkt när jag var framme i Umeå for jag dit och käkade, senare kom några till till henne. Jag stannade tills dom andra skulle dra ut. Kände inte för att göra de + att jag har ganska mycket att plugga just nu.

Först blev det smörgåstårta och sen den här goda tårtan som Jenny hade gjort!




Petro, Marcus, Jenny, jag å Milla.


Nu ska jag fortsätta att se på film, "På smällen".


Kommentarer
Postat av: Anonym

okej, ja, det är sant! Varför har du ärret?

2010-02-28 @ 10:16:33
URL: http://nattievikkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0