Morning!

Godmorgon! Nu har jag precis skickat iväg ett mejl till en man som avgör ifall man får dispens eller inte, så håll tummarna!!



Om ni undrar varför bilden är uppochner, joo för att tummarna skulle vara rätt väg. Annars rinner turen ut!


Vet inte om jag har berättat det, men de är såhär att för att jag ska få börja termin 3 så måste ja ha klarat alla tentor i termin 1, och för att jag ska få börja termin 4 måste jag ha klarat alla tentor i termin 2 osv. Men jag har en tenta i termin 1 som jag inte klarat än, ska göra omtenta i januari och söker dispens ifall de skulle gå dåligt.

 


Kommentarer
Postat av: Carro

håller tummarna, det kommer gå bra!

2010-12-13 @ 12:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0