Min jul

Tänkte visa lite bilder från julafton!


Vi börjar alltid dagen med att fara till kyrkan, det är där jag oftast brukar få min största julstämning ifrån. Tycker det är så mysigt i kyrkan just på jul, när barnen sjunger å alla julsånger!

Mormor bor just ovanför så även fast de var kallt ute så blire inte så långt att gå.


Här brukar alla vuxna sitta + några barn, men ja brukar aalltid vilja sitta vi de mindre bordet haha.


Jag vet att många äter julbordet vid middagstid men vi brukar äta det vid halv två ungefär. Först när vi kommer får vi glögg.


Julbordet! + på sidan (som inte syns)


Sen brukar vi se Kalle Anka och bara umgås några timmar. Efter de öppnar vi alla julklappar från och till mormor. Ett tag efter de brukar vi fara hem.

Här är vårt "fiina" pepparkakshus haha!


Julklappsöppning!


En snabb bild på mina julklappar!


Sen blire juulgröt!


Så ser ungefär julafton ut för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0