Bilder från Sillis

Har kommit hem från sillviken för någon timme sen, perfekt väder för att vara där ute! Tog en massa bilder som jag tänkte visa här nedan;

Såhär ser stugan ut.




Om man ska bada så är stranden ungefär 50 m bort.

Långt där borta är finland? haha ingen aning.

Min syrra.

Mina syskon, först i vattnet av oss.

Mormor and me, haha hon är så söt!


Plockade lite blåbär, bara för att äta så blev inge mycke.

Min syrra underhöll mig när vi hade badat klart ;) haha

Senare så började dom me maten!

Har faktiskt längtat efter de här riset, nu när dom bor i stugan.

Födelsedagsbarnet fick skära första biten! Juste han fick några par sockar å en receptbok med olika juicer av mig å brorsan, eftersom att han gör så mycke juice.


Mår lite småilla just nu så ska nog ta å se nån film å försöka sova, måste ju orka ta mig upp imorrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0