Bilder från förr

Igårkväll efter jobbet så for jag till Emma och äntligen fick jag he över mina efterlängtade bilder, filmer å musik till min externa hårddisk från hennes.

Åh kan nästan inte sluta kolla igenom alla bilder, finns nästan inge roligare än å kolla på gamla bilder å skratta!

Utanför Karin med hennes hund, -08.


Sillviken i Emmas stuga, -08.


Huvva när man tänker tillbaka på gymnasiet haha, -09.


I Bulgarien, ja å min syrra. Tror de var -06.


Åh när gullgriisen var liten!-08.


Förfest hos Jenny; Jennilie, jag, Milla å Karin. -08.


Jennilie å jag i trehörningen, -06.


Me några från gamla klassen (7an-9an), -05.


Från då vi gick 8an-9an kanske?


Jag å Karin, -08.


Första "lilla julafton" som vi hade; jag, Hanna å Jennilie står, Sara å Karin sitter. -07.


Jag å Jennilie, -07.



Sen har jag massa massa mer bilder, men tror de här räcker nu haha ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0