Tillbaka i skellefteå

Kom hem ganska sent igårkväll så gick och la mig ganska direkt. De ja möttes av var ett iskallt rum, hade ju stängt av elementet när ja drog i somras och tänkte inte på att de är kallt i slutet av augusti. Men som tur är så har jag mitt duntäcke som ja värmde mig under!

Idag har jag vart å handlat eftersom att ja inte hade någonting alls hemma, sen har ja vart å gjort lite andra småsaker.

Nu ska jag börja se "Sex Education" på 3an, haha riktigt kul speciellt hur folk tänker å tycker!


Kommentarer
Postat av: Jennilie

Haha själv sover jag endast med ett påslakan, öppet fönster och med fläkten på annars svettas man ihjäl, här är det med andra ord inte kallt än ;) Fick du mitt sms? Ring. Inte nu då eftersom klockan är mkt men imorgon eller ngt.

2010-08-24 @ 01:31:45
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0