Open water

Har just sett en riiktigt bra film som jag verkligen rekommenderar "Open Water". Det var länge sen jag fick så mycke rysningar, jag är själv alltid rädd när ja simmar i havet långt ut eller om man dyker i havet.

Den handlar om ett par som glömms och lämnas kvar själva ute i havet, när dom är ute och dyker med en grupp på semestern.

Den är även baserad på sanna händelser!


Tidigare idag har jag ju varit på föreläsningar största delen, sen for jag förbi stan en sväng och träffade My i klassen så vi for å fikade. Riktigt trevligt!


Kommentarer
Postat av: Jennilie

Sv; Ja okej :) Här är det varmt på dagarna men lite kyligt på kvällarna när solen gått ner :)

2010-09-02 @ 20:46:05
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0