Dagarna bara rinn förbi




Har jobbat en delad tur idag och känner mig helt slut, ska alldeles strax lägga mig!

Tiden har gått riktigt fort, nu är de redan torsdag och på söndag far jag tillbaka till Skellefteå å då blire tillbaka till allvaret. Känns som att jag inte har hunnit med nå mycket, fast när jag tänker efter så har jag haft ganska fullt upp varje dag. Igår for jag till Sara när hon slutat jobbet, såg på friends å tog de lugnt. Skulle vara skönt att ha en dag då jag är helt ledig, men kommer nog inte hinna de ;P


Var nyss inne på min mail och såg att tentan är rättad, en del av mig vill fara dit nu å kolla hur de gick och en annan del av mig vill verkligen inte se å är riktigt skakis!

Nä nu ska jag kolla igenom lite saker å sen sova, ska upp å jobba imorrn.
God natt! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0