Ingen lång sovmorron för mig inte

Idag har jag först varit på en innebanydmatch me Sara å Jossan (Sandåkern - Hässelby), Sandåkern förlorade med gick vidare ändå eftersom att dom vann med mer poäng på bortamatchen. Sen for vi snabbt förbi donken å käka och vid fyra så for jag och jobbade.

Sen nu ikväll har jag mest tagit de lugnt. Har fått veta att jag ska skjutsa min syrra å hennes kompisar till leos lekland klockan 10 imorrn, fan ja som ville sova ut haha. Sen ska jag även hinna vara med Karin imorrn innan jag börjar vid 4.

Ni skulle ha sett för några timmar sen ni missade världens show haha, pappa å syrran kom in å dansade ;)


Gissa vem som brukar(/de) säga såhär till sina kompisar "Har du sett den där filmen Benjamin Buttface?"
Hahahaha höll på garva ihjäl mig när personen berättade det, för hon har alltid trott att den hetat de och vart helt seriös varje gång hon sagt de till nån!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0