Hos Möller igårkväll

Igår jobbade jag ett tag och sen på kvällen kom Emma å Carro å hämtade upp mig å sen for vi till Möller. Vi gjorde och käkade middag tillsammans; fläskfilé å ädelost innuti smördeg sen och pommes frites till, rekommenderar de verkligen!

Senare så spelade vi lite spel bland annat "med andra ord" och "så ska de låta" (eller nå liknande namn). Efter det så såg vi filmen "Orphan". Det var verkligen den bästa skräckfilmen jag sett på länge, en av dom bästa jag sett!





Idag har jag inte hunnit göra så mycket, har tagit sovmorgon å hjälpt mamma med maten; vi gjorde köttfärspajer med en speciel plastsak som formar degen (från tupperware). Synd att jag har kameran hos Jenny annars hade jag kunnat tagit bilder på den och igår.


Nä nu ska jag fortsätta att plugga lite så att jag hinner göra nå annat idag, far ju imorrn 10.00.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0