Ibland måste man få unna sig nått efter en hel dag me föreläsningar

Har ganska nyss kommit hem från universitetet och känner mig helt slut i hjärnan, too much information in one and same day! Ska vila ett tag nu, man är ju bara människa.

Påväg hem så for ja å Kattis förbi Stigs konditori. De ligger bara ett kvarter ifrån mig och kan verkligen rekommendera de ifall du svänger förbi Skellefteå!

Jag köpte ett glasswienerbröd, var så länge sen ja åt en sån å jag tänker på en speciell person när ja ser dom; Jennilie! haha undra varför ;)






Kommentarer
Postat av: Jennilie

Åhhh, glasswienerbröd.. Det var hur längesen som helst jag åt sånna!!! :D :D MUMS!!

2010-04-21 @ 18:54:14
URL: http://jencastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0