Mina efterlängtade böcker har äntligen kommit!

Har beställt hem två böcker för några dagar sen och idag kom dom med posten, nu ett tag framöver kommer jag bli en tråkig person som bara läser haha! Beställde böckerna "män som hatar kvinnor och "Flickan som lekte med elden", vill läsa böckerna före jag ser filmerna eftersom att böckerna oftast är mycket bättre.

 

 

Det konstiga är att de här böckerna kostade endast 49 kr styck, men skulle man ha en precis likadan bok fast annat omslag och annat förlag som tryckt boken så gick det på dubbla priset!

 

t.ex

 

 

Den andra boken var dyrare, har kollat igenom informationen på båda och det är ingen skillnad förutom det jag skrev längre upp.

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0