Jag vill göra allt innan det är försent!

Mitt liv är bra just nu, men det känns så tråkigt ändå. Känns som att det enda jag gör är att jobba och sen på fritiden är jag jämt trött, ska dra ut imorrn om jag är pigg.

 

Så det passar i alla fall perfekt att jag och Pernilla ska börja träna igen på allvar så att man får mer energi att göra saker!

 

Jag vill så mycket, vill jobba utomlands; på en massa olika ställen, vill bli barnmorska, vill flytta bort från Umeå och mycket mer. Jag vill allt på en och samma gång just nu, innan det är försent. Okej så ska man inte säga, det är väl aldrig helt försent men man ska passa på medans man är ung!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: pernilla

Haha söt du är sara, du har hela livet på dig men är nog bäst att passa på när man är ung ;D

2009-09-25 @ 02:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0