Underbar Sarakväll!

Igår när jag kom hem på kvällen så hoppade jag i sängs direkt eftersom att jag visste att jag skulle vara död på morgonen annars (vilket jag ändå var), därför skrev jag inget.

 

Men jag hade en riktigt trevlig kväll med Sara igår, skjutsade först hem henne och hennes brorsa från flyget hem till dom. Och senare drog jag och Sara till Great Eastern och käkade, riktigt gott och trevligt! Efter det gjorde vi något som inte kommer/borde nämnas här haha, men kul vare ;P

 

Efter jag var i Turkiet så har jag fått en mycket, mycket bättre och närmare relation med Sara, känns riktigt bra!!

 


Kommentarer
Postat av: Jennilie

HAHA men ofta jag skulle redigera bort benen, haha!! :D

2009-10-19 @ 16:09:41
URL: http://dayswithjen.blogg.se/
Postat av: Sara

JA, det är riktigt kul att du och jag ha fått så bra kontakt. JAg är sjukt glad över det!!:D <3

2009-10-19 @ 22:38:16
URL: http://zaralundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0