Kan det vara så att jag har tur för en gångs skull?

Var ju hos Karin igår när hon hade magsjuka (inte så smart jag vet, men oftast smittas man lättare innan det bryter ut), sen träffade jag Karins pappa för några dagar sen och han har också haft det, och sen har jag också varit med en kompis samma dag som hon fick det. Så egentligen borde det vara ganska stor chans att jag också får det, därför for jag aldrig till jobbet idag då jag mådde illa och hade ont i magen för jag ville inte smitta personalen + de boende ifall.

 

 

Men om jag har riktigt tur så kommer jag inte bli sjuk, för nu mår jag mycket bättre! Har dock ingen matlust alls, men efter att ha fått sova ut ordentligt så är det mesta illamående borta. Därför tänker jag chansa att fara en snabbis till stan nu med Karin och Sara! :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0