Ibland finns det undantag, att man har tur!

YES hittade tillslut mitt nyckelband!! Eller jag och jag, det var chefen som hade hittat den i ett värdeskåp (där jag her mina saker under tiden jag jobbar). Hade väl antagligen varit så trött så att jag hade missat väskan och den hade stannat kvar i skåpet.

 

Åh jag hatar när viktiga saker försvinner, för med den där nyckelsaken så kan man bland annat få ut alla de boendes medicinnycklar, en bilnyckel och alla de boendes nycklar till deras värdefack.

 

 

 

Nu ska jag snart lägga mig.. Har beställt "BareMinerals Get Started Kit" för 949 kr (ord. 2200), så ska bli kul att få testa det imorrn och se om det blir nå bra resultat!

 

 


Kommentarer
Postat av: madeleine

Åååh gud vad tur gumman, glad att dem är tillbika :) .

2009-10-03 @ 05:35:15
URL: http://madeleeinep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0