I will always remember that day and happiness!

Har inte skrivit på ett tag så tänkte berätta kort vad jag har gjort.

 

I lördags så for jag till Emma vid middagstid och åt där, senare på kvällen tog vi det mest lugnt, drack vin och innan vi somnade blev det One Tree hill.

På söndagen vaknade vi halv 2 och det kändes som att hela dan hade försvunnit. Våran lunch bestod av fika som vi fick av Emmas farmor. Innan middan träffade jag Jenny en snabbis och sen efter middan så for jag till Karin, vi hyrde film och så.

 

Idag har jag inte hunnit göra så mycket efter jobbet (slutade halv 3), ska till Karin efter middan i alla fall.

 

 

 

Kommer ihåg den här dagen så väl (dagen då kortet är taget), det var den dagen Karin och Sara kom hem! Sara hade sagt att flyget skulle komma halv nio, men egentligen var det halv tio så då under tiden som vi väntade så roade vi oss på flyget med saker som på bilden! ;P


Kommentarer
Postat av: madeleine

Du verkar ha haft en skön helg :)



Söt bild ;)

2009-10-05 @ 19:34:09
URL: http://madeleeinep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0