Dream you can always do

Man kan verkligen hitta snygga, fula, konstiga och smarta saker på blocket!

 

 

Någon som skulle köpa den här bilen över för endast 9,5 miljoner??

 

 

 

Eller den här för endast 1 miljon?

 

Haha i en del av beskrivningen stod det "Fräch inredning med hundbajs under förarstolen och lite i kupe`fläckten... men det är inget märkvärdigt bara man kör med nervevad ruta går de bra." Att man ens orkar :P

 

 

 

 

Inte snyggast huset, men tänk att bo ett så stort hus? Hade man ägt 14 miljoner så hade man haft råd.

 

 

Jag får nog bara drömma mig vidare, såhär rik kommer jag aldrig bli! Nu ska jag nog snart krypa under täcket, har riktigt oskön mensvärk i ryggen, huvva!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0