Veckan hittills

Har inte skrivit på ganska länge jag vet, men som jag skrev i nått inlägg nedan så kommer jag inte heller göra det eftersom att jag inte gör någonting speciellt de närmaste två veckorna.

 

Mina dagar sen sist jag skrev har bestått av största del av att vara med Jenny (eftersom att hon är hemma från skolan och sjuk), har även hunnit vara med Emma lite och sen har jag mest bara tagit det lugnt här hemma.

 

Idag följde jag med Emma till tandläkaren och har har bakat åt mamma, imorrn så ska jag på bio med mamma och på fredag ska jag följa med Jenny (och göra en sak som jag inte skriver här). Resten av veckan får vi se vad som händer!

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Ring mej arab. Vill snacka, ringde idag men du svara inte! Pratas vid idag! puss<3

2009-11-05 @ 00:35:00
URL: http://zaralundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0